Bedrijfsadvies

Ziekte en arbeidsongeschiktheid kunnen behoorlijke kosten met zich meebrengen. Inefficiëntie verlaagt de productiviteit. Ergotech ziet het als een uitdaging om deze factoren op een rendabele wijze te optimaliseren. Hiervoor lopen we een vast traject door, zodat niets over het hoofd gezien wordt en geen kansen gemist worden.

  1. Intake gesprek; wat wil het bedrijf bereiken.
  2. Gesprekken met medewerkers; inventarisatie per afdeling en per individu.
    • product- als procesergonomische aspecten worden onderzocht op verbeterkansen.
    • problemen en latente problemen worden gesignaleerd. Problemen kunnen door Ergotech al in een vroeg stadium worden ontdekt.
    • behoeften van de werknemers worden in kaart gebracht en getoetst op noodzaak
    • en haalbaarheid.
  3. In overleg oplossingen en verbeteringen aandragen.
    • alle problemen hebben prioriteit.
    • kosten/baten analyse.
  4. Offerte
  5. Levering en implementatie
    • instructies aan de werknemers spelen hierbij een grote rol.
    • beoordelen of alles functioneert zoals gepland.
  6. Nazorg; is het beoogde effect gehaald?
    • Ergotech kijkt per werknemer of het gewenste resultaat behaald is.
  7. Bijstellen
    • Ergotech kent een retour- en omruilgarantie. Eventuele onvolkomenheden kunnen daarom kosteloos worden bijgesteld. Voor afleveringskosten en beschadigingen heeft Ergotech voorwaarden opgesteld.

Informatie aanvragen of een afspraak maken

Vult u het formulier in voor het aanvragen van informatie of het maken van een afspraak.
  • Vul, wanneer van toepassing, de naam van uw bedrijf of organisatie in
  • Woon- of vestigingsplaats
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.